Σε εξέλιξη η 24ωρη απεργία των εργαζομένων στα διόδια του Ακτίου (video) « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Σε εξέλιξη η 24ωρη απεργία των εργαζομένων στα διόδια του Ακτίου (video)

geg-aktio-apergia-diodia
Σε εξέλιξη βρίσκεται η 24ωρη απεργία των εργαζομένων στα διόδια του Ακτίου, όπως άλλωστε είχε εξαγγελθεί για σήμερα Πέμπτη 5/11. Έτσι, οι εργαζόμενοι στις 6 το πρωί συγκεντρώθηκαν στο χώρο εργασίας τους, όπου και πραγματοποιούν απεργία- μοιράζοντας ενημερωτικό υλικό σχετικά με την απεργία τους στους διερχόμενους οδηγούς- έχοντας τις μπάρες των διοδίων σηκωμένες. 
Τα αιτήματα των εργαζομένων είναι, να πάρει πίσω η εργοδοσία τις 5 παράνομες απολύσεις  των συναδέλφων τεχνικών και να ανανεωθούν οι συμβάσεις τους και επιπλέον να πληρωθούν τα αναδρομικά επιδόματα όλων των εργαζομένων από 1/1/2014 έως και 31/9/2014 που τους χρωστά η εργοδοσία.
Στο πλευρό των εργαζομένων, βρέθηκαν μέλη του Εργατικoύ Κέντρου Λευκάδας – Βόνιτσας, μέλη του σωματείου ιδιωτικών υπαλλήλων Πρέβεζας, καθώς και ο εκπρόσωπος της αγωνιστικής παρέμβασης του Εργατικού Κέντρου Πρέβεζας, Βαγγέλης Νάνος.
http://prevezabest.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook