22χρονος "έκλεψε" 15χρονη με σκοπό το γάμο « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

22χρονος "έκλεψε" 15χρονη με σκοπό το γάμο

Ηλεία:  22χρονος "έκλεψε" 15χρονη με σκοπό το γάμο Στη Γαστούνη
Τον έρωτά τους ετοιμάζονται να ζήσουν ένας 22χρονος και μια 15χρονη από τη Βουλγαρία.

Το ζευγάρι «κλέφτηκε» από τη Γαστούνη, παρά τη θέληση των γονέων της κοπέλας που κατέθεσαν μήνυση σε βάρος ενός 22χρονου.

Ο νεαρός έφτασε έως τη Γαστούνη από το Άργος όπου διαμένει και πήρε μαζί του hLEτην 15χρονη. Η κοπέλα επικοινώνησε τηλεφωνικά με τους γονείς της όπου τους ανέφερε πως προορισμός τους είναι η Κρήτη ή το Άργος.

Πηγή: ilialive.g
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook