17χρονη μαθήτρια λιποθύμησε μέσα στο σχολείο από ασιτία « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

17χρονη μαθήτρια λιποθύμησε μέσα στο σχολείο από ασιτία




Την σίτισή της ανέλαβε ερασιτεχνικό αθλητικό σωματείο της περιοχής

ΠΑνελλήνια αίσθηση προκαλεί η είδηση οτι 17χρονη μαθήτρια λιποθύμησε μέσα στο σχολείο της στην Πάτρα από ασιτία.

Η μαθήτρια η οποία μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας, είχε να φάει μέρες σύμφωνα με τις πρωτες πληροφορίες., καθώς η οικογένειά της στερείται ακόμη και τα στοιχειώδη.

Η αποκάλυψη έγινε σε εκπομπή του ραδιοφωνικού σταθμού «Ράδιο Γάμμα». Η κοπέλα η οποία πήρε εξιτήριο πριν από λίγες ημέρες, φέρεται να μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε άσχημη κατάσταση, προβληματίζοντας τους γιατρούς.

Η μητέρα της απευθύνθηκε σε συλλόγους και σωματεία ζητώντας ακόμα και λίγο φαγητό και τελικά την σίτισή της ανέλαβε ερασιτεχνικό αθλητικό σωματείο της περιοχής.

ΠΗΓΗ: thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook