Την σίτισή της ανέλαβε ερασιτεχνικό αθλητικό σωματείο της περιοχής
ΠΑνελλήνια αίσθηση προκαλεί η είδηση οτι 17χρονη μαθήτρια λιποθύμησε μέσα στο σχολείο της στην Πάτρα από ασιτία.
Η μαθήτρια η οποία μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας, είχε να φάει μέρες σύμφωνα με τις πρωτες πληροφορίες., καθώς η οικογένειά της στερείται ακόμη και τα στοιχειώδη.
Η αποκάλυψη έγινε σε εκπομπή του ραδιοφωνικού σταθμού «Ράδιο Γάμμα». Η κοπέλα η οποία πήρε εξιτήριο πριν από λίγες ημέρες, φέρεται να μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε άσχημη κατάσταση, προβληματίζοντας τους γιατρούς.
Η μητέρα της απευθύνθηκε σε συλλόγους και σωματεία ζητώντας ακόμα και λίγο φαγητό και τελικά την σίτισή της ανέλαβε ερασιτεχνικό αθλητικό σωματείο της περιοχής.
ΠΗΓΗ: thebest.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...