Ναύπακτος:Ελεύθερος, 16 μήνες μετά το φόνο « aitoloakarnanianet

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Ναύπακτος:Ελεύθερος, 16 μήνες μετά το φόνο

όπλο
Η  ποινή των 14 ετών που επέβαλε το δικαστήριο ,…έμεινε στο περιθώριο μέχρι να γίνει το Εφετείο και ο 36χρονος αφέθη ελεύθερος, φυσικά με περιοριστικούς όρους. Θυμίζουμε ότι το κακό έγινε για κτηματικές διαφορές, στη θέση «Αϊ-Λιάς» στο Λιβαδάκι της ορεινής Ναυπακτίας,… εκεί όπου υπάρχουν απέραντες εκτάσεις για τη βοσκή των ζώων, εκεί όπου δύο άνθρωποι έμεναν μόνο και σκοτώθηκαν μεταξύ τους!

Ο δράστης από την πρώτη στιγμή είχε υποστηρίξει σε ανακριτή και εισαγγελέα ότι δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει, κάτι που, όπως υποστήριξε και στο δικαστήριο, προκύπτει απ’ το γεγονός ότι πυροβόλησε μια μόνο φορά, τραυματίζοντας το θύμα πάνω απ’ το γόνατο και όχι σε κάποιο ζωτικό σημείο του σώματος. Ο 65χρονος, όμως, δεν άντεξε. Ο 35χρονος είχε παραδοθεί στην αστυνομία αμέσως μετά το τραγικό περιστατικό.

Το δικαστήριο αναγνώρισε ελαφρυντικά, κρίνοντάς τον με επιείκεια.
agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook