Πάτρα: 10 διμοιρίες ΜΑΤ για το ντέρμπι της Παναχαϊκής με την ΑΕΚ - Τι φοβούνται στην ΕΛ.ΑΣ. « aitoloakarnanianet

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Πάτρα: 10 διμοιρίες ΜΑΤ για το ντέρμπι της Παναχαϊκής με την ΑΕΚ - Τι φοβούνται στην ΕΛ.ΑΣ.




Δρακόντεια μέτρα από την αστυνομία για την αποφυγή κάθε ενδεχόμενου επεισοδίων


Μπορεί στην Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας να έχουν ειδοποιηθεί και από την πλευρά της Αθήνας ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έρθουν οι οπαδοί της ΑΕΚ για το παιχνίδι με την Παναχαϊκή στην Πάτρα, αυτό όμως δεν τους εφησυχάζει. Η Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας θα πάρει αυστηρά μέτρα για την αποφυγή και του παραμικρού ενδεχόμενου επεισοδίων, τόσο πριν, όσο και μετά, αλλά και κατά την διάρκεια του αγώνα.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν πει στις συσκέψεις που γίνονται στο κτίριο της Ερμού10 τουλάχιστον διμοιρίες θα βρίσκονται επί ποδός στην Πάτρα και οι πέντε από αυτές αναμένεται να έρθουν από την Αθήνα.

Αυτό που φοβούνται στην τοπική ΕΛ.ΑΣ. δεν έχει να κάνει τόσο με τις πιθανότητες επεισοδίων μεταξύ των οπαδών της ΠΓΕ (δεν θα πάνε έτσι και αλλιώς στο γήπεδο) και της ΑΕΚ, αλλά κυρίως με το ενδεχόμενο σύγκρουσης οπαδών του Ολυμπιακού με της Ένωσης.

Οπαδών που δεν θα προέρχονται από την Αθήνα, αλλά από τα δύο κλαμπ της Πάτρας, στο περιθώριο της μεγάλης κόντρας των ισχυρών ανδρών των δύο συλλόγων, του Μαρινάκη και του Μελισσανίδη για το ποιος θα έχει τα ηνία του ποδοσφαίρου.

Στην Παναχαϊκή πάντως εξακολουθούν να μιλάνε για μία μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου και προετοιμάζονται σε ένα τέτοιο κλίμα για το παιχνίδι. Περιμένουν μάλιστα πάνω από 3.500 κόσμο, ενώ η γενική είσοδος για τον αγώνα θα είναι στα 15 ευρώ.

patrasevents.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook