"10+2" ερωτήσεις για τον Πατρινό Πάρη Σταυρόπουλο - Το νέο αίμα της ΠΓΕ ετοιμάζεται...(pics) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

"10+2" ερωτήσεις για τον Πατρινό Πάρη Σταυρόπουλο - Το νέο αίμα της ΠΓΕ ετοιμάζεται...(pics)

στις   12:45 π.μ.  |  Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014




Ο 18χρονος πυγμάχος της Παναχαϊκής που θεωρείται μία από τις χρυσές ελπίδες της πατραϊκής πυγμαχίας στην κατηγορία των 60 κιλών


Είναι μόλις 18 χρονών γεννημένος το 1996 και για όσους ασχολούνται με το άθλημα της πυγμαχίας θεωρείται ένας από τους πιο ελπιδοφόρους αθλητές της νέας φουρνιάς της Παναχαϊκής.

Ο λόγος για τον Πάρη Σταυρόπουλο που στην κατηγορία των 60 κιλών, είναι μία από τις χρυσές ελπίδες της Πατραϊκής πυγμαχίας για να φέρει πολλά μετάλλια και να σαρώσει στο μέλλον.

Για την ώρα πάντως ο ίδιος δηλώνει αποφασισμένος να συνεχίσει την σκληρή δουλειά, κάτι από τις οδηγίες του προπονητή του και δασκάλου του Νίκου Πλέα.

Από το 6th Boxing Gala




Ο Πάρης Σταυρόπουλος μιλάει στο patrasevents.gr για τους στόχους του και τα όνειρα του.

-Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ασχοληθείς με την πυγμαχία;
Από μικρό παιδί ήμουν άτακτος και ζωηρός. Μου άρεσε η ένταση και η δράση. Μπορώ να πω ότι η πυγμαχία μπήκε άκυρα στην ζωή μου, πίστεψα ότι μου ταίριαζε. Και εκείνη ήταν η στιγμή που την λάτρεψα!

-Όταν ανεβαίνεις στο ρινγκ ποιο είναι το αίσθημα που νιώθεις;
Βλέπω κάθε αγώνα μου σαν τελικό. Αγωνίζομαι μόνο για την νίκη, ενώ μόνο και μόνο που έχω στην γωνία μου τον καλύτερο άνθρωπο και δάσκαλο μου (Νίκο Πλεα), η εικόνα αυτή μου βγάζει όλα μου τα συναισθήματα.

-Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι που έχεις και τι ζητάς;
Θα προπονηθώ σκληρά για να πάρω ότι καλύτερο αξίζω!

-Ποια ήταν η μεγαλύτερη σου εμπειρία μέχρι στιγμής;
Η μεγαλύτερη εμπειρία μου για μένα μέχρι στιγμής είναι η ήττα. Γιατί μου έχει μάθει να διορθώνω τα λάθη μου και να παραμένω εγωιστής με διαφορετικό τρόπο. Είμαι εγωιστής στις προπονήσεις.

Μαθαίνει από τις νίκες, μαθαίνει και από τις ήττες



-Πες μου δύο λόγια για την ομάδα της Παναχαικής και τον Νίκο Πλέα;
Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι σε αυτήν την ομάδα και πιο πολύ χαίρομαι που είμαστε όλοι μαζί και στα εύκολα και στα δύσκολα. Ο προπονητής μου, Νίκος Πλέας είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος αλλά και πατέρας. Με έχει διδάξει πολλά πράγματα και το κυριότερο να σέβομαι αγωνιστικά!

-Ένα αθλητή - πρότυπο που έχεις;
Ο αθλητής που έχω σαν πρότυπο είναι ο Evaldas petraouskas.

-Θεωρείσαι ένα από τα μεγάλα ταλέντα της ΠΓΕ. Πως αισθάνεσαι με αυτό;
Νιώθω πολύ χαρούμενος και θα προσπαθήσω ακόμα περισσότερο.

-Η Παναχαϊκή έχε φέρει μεγάλες επιτυχίες στην πυγμαχία. Τι μπορεί να περιμένουμε από την νέα φουρνιά;
Είμαι σίγουρος ότι θα πάνε πολύ καλά τα παιδιά αρκεί να υπάρχει θέληση.

- Κάποτε όταν ένας νέος ασχολούνταν με την πυγμαχία ήταν εφαλτήριο για να μπλέξει με νύχτα. Έχεις μπει σε τέτοιους πειρασμούς;
Όχι και ούτε πρόκειται να μπω σε τέτοια σκέψη. Γιατί πολύ απλά χαλάει όλη η ζωή σου. Έτσι το βλέπω τουλάχιστον εγώ.

-Πες μου ένα τρελό όνειρο που έχεις;
Το πιο τρελό μου όνειρο είναι να αγωνιστώ Ολυμπιάδα. Και θα κυνηγήσω το όνειρο μου!

-Τι σκέφτεσαι για το μέλλον σου;
Σκέφτομαι να φτάσω ψηλά και αφού θα είναι ώρα να τελειώσουν τα όνειρα μου να ανοίξω μια σχολή και να διδάξω την τέχνη και το σεβασμό που μου έμαθε αυτός ο καταπληκτικός δάσκαλος μου, Νίκος Πλέας.

Με τον Νίκο Πλέα και αθλητές της ΠΓΕ
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...