Κατάληψη στο 1ο ΕΠΑΛ και στο 5ο Λύκειο Αγρινίου και πορεία στο κέντρο της πόλης « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Κατάληψη στο 1ο ΕΠΑΛ και στο 5ο Λύκειο Αγρινίου και πορεία στο κέντρο της πόλης

mathites-poreia (2)
Πορεία διαμαρτυρίας στους κεντρικούς δρόμους του Αγρινίου πραγματοποίησαν σήμερα μαθητές της πόλης προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το νέο εξεταστικό σύστημα με την «τράπεζα θεμάτων», την υποχρηματοδότηση των σχολείων, τις αλλαγές που έγιναν με το νομοσχέδιο του «νέου Λυκείου» αλλά  και τα κενά στους εκπαιδευτικούς.

Η πορεία κατέληξε έξω από το Δημαρχείο Αγρινίου όπου οι μαθητές φώναξαν συνθήματα.


aerasnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook