Πορεία διαμαρτυρίας στους κεντρικούς δρόμους του Αγρινίου πραγματοποίησαν σήμερα μαθητές της πόλης προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το νέο εξεταστικό σύστημα με την «τράπεζα θεμάτων», την υποχρηματοδότηση των σχολείων, τις αλλαγές που έγιναν με το νομοσχέδιο του «νέου Λυκείου» αλλά και τα κενά στους εκπαιδευτικούς.
Η πορεία κατέληξε έξω από το Δημαρχείο Αγρινίου όπου οι μαθητές φώναξαν συνθήματα.
aerasnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...