Ο οδηγός της νταλίκας είχε όλο το χρόνο, αν δεν δούλευαν τα φρένα να...
μειώσει ταχύτητα και να κάνει ελεγχόμενο ατύχημα, υποστήριξε ο πραγματογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων, Παναγιώτης Σταμίρης, μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή του ΑΝΤ1 αναφορικά με την καραμπόλα που σημειώθηκε χθες το πρωί στην Εγνατία Οδό.
Μεταξύ άλλων, ο πραγματογνώμων δήλωσε ότι το πιθανότερο είναι ο οδηγός της νταλίκας να μην έδωσε την απαιτούμενη προσοχή στις ενδείξεις για έργα. «Μάλλον, δεν πρόσεξε τα έργα που γίνονταν και δεν έδωσε την απαιτούμενη προσοχή», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Μεταξύ άλλων, ο πραγματογνώμων δήλωσε ότι το πιθανότερο είναι ο οδηγός της νταλίκας να μην έδωσε την απαιτούμενη προσοχή στις ενδείξεις για έργα. «Μάλλον, δεν πρόσεξε τα έργα που γίνονταν και δεν έδωσε την απαιτούμενη προσοχή», ανέφερε χαρακτηριστικά.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...