"Μετά το πολύ γέλιο με το Σεφερλή έχω ένα νέο video που θα σας κάνει να κλαίτε από τα γέλια" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

"Μετά το πολύ γέλιο με το Σεφερλή έχω ένα νέο video που θα σας κάνει να κλαίτε από τα γέλια"

στις   10:15 μ.μ.  |  Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014








Μετά από το πολύ γέλιο με την φάρσα στα άρρωστα γερόντια σας παραθέτω και εγώ ταπεινά ένα νέο video που βγάζει ακόμη πιο πολύ γέλιο...




Θα πονέσει η κοιλία σας από τα γέλια...
Θα κλαίτε με δάκρυα με αυτό το video




Όσοι έχουν προβλήματα με την υγεία τους να μείνουν μακριά από τις οθόνες γιατί θα γελούν ασταμάτητα...









tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...