Την… πάτησε πάλι ο Σεφερλής στη νέα φάρσα του! [video] « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Την… πάτησε πάλι ο Σεφερλής στη νέα φάρσα του! [video]









Ο Μάρκος Σεφερλής σήμερα πήρε τηλέφωνο σ' ένα…
ανθοπωλείο. Ο κωμικός στην εκπομπή Mega Με Μία τηλεφώνησε στο ανθοπωλείο και τόνισε ότι θέλει να στείλει λουλούδια στην γυναίκα του, που την απάτησε αλλά και στην ερωμένη του!






Ο ανθοπώλης όμως…







loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook