
Ο Μάρκος Σεφερλής σήμερα πήρε τηλέφωνο σ' ένα…
ανθοπωλείο. Ο κωμικός στην εκπομπή Mega Με Μία τηλεφώνησε στο ανθοπωλείο και τόνισε ότι θέλει να στείλει λουλούδια στην γυναίκα του, που την απάτησε αλλά και στην ερωμένη του!
Ο ανθοπώλης όμως…
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook