στις
10:45 μ.μ.
| 
Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Ο Μάρκος Σεφερλής σήμερα πήρε τηλέφωνο σ' ένα…
ανθοπωλείο. Ο κωμικός στην εκπομπή Mega Με Μία τηλεφώνησε στο ανθοπωλείο και τόνισε ότι θέλει να στείλει λουλούδια στην γυναίκα του, που την απάτησε αλλά και στην ερωμένη του!
Ο ανθοπώλης όμως…