Ήρθαν οι εξωγήινοι στη Γη; Αν ναι, ίσως πέρασαν πάνω από το νότιο Λονδίνο όπου τους εντόπισε ένα ζευγάρι και φωτογράφισε το διαστημόπλοιό τους!
Ήταν βράδυ και το ζευγάρι είδε ένα περίεργο φωτεινό πράγμα στον ουρανό πάνω από το σπίτι του στο Έλθαμ του νότιου Λονδίνου.
Αμέσως, σήκωσαν το κινητό και απαθανάτισαν τη στιγμή.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...