Επειδή οι Έλληνες δε το βάζουν κάτω διακομωδούν με το δικό τους τρόπο τη χθεσινή καταστροφή...Δείτε και κλάψτε από τα γέλια! [photos] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Επειδή οι Έλληνες δε το βάζουν κάτω διακομωδούν με το δικό τους τρόπο τη χθεσινή καταστροφή...Δείτε και κλάψτε από τα γέλια! [photos]

στις   9:45 μ.μ.  |  Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014








Με αστείες ατάκες και εμπνευσμένες φωτογραφίες «πολέμησαν» τα προβλήματα από την νεροποντή

Αντιμετωπίζοντας το καταστροφικό πέρασμα του καιρού με χιούμορ, οι Έλληνες χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έκαναν για ακόμα μία φορά το χειλάκι μας να σκάσει.








Oι χρήστες των social media...






























tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...