Θρήνος στην σελίδα του Φώτη Ανδρικόπουλου στο fb - Τα μηνύματα των φίλων του « aitoloakarnanianet

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Θρήνος στην σελίδα του Φώτη Ανδρικόπουλου στο fb - Τα μηνύματα των φίλων του

Πάτρα: Θρήνος στην σελίδα του Φώτη Ανδρικόπουλου στο fb - Τα μηνύματα των φίλων του  Tον αποχαιρετούν συντεριμμένοι
Συντετριμμένοι αποχαιρετούν τον Φώτη Ανδρικόπουλο οι φίλοι του στο fb και οι πρώην συμμαθητές του από το 2ο Λύκειο Πάτρα όπου πήγαινε σχολείο, αλλά και οι φαντάροι που έζησαν μαζί του τις τελευταίες ώρες. O Φώτης ήταν σπουδαστής το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Μεσολογγίου.
Η σελίδα του κατακλύζεται απο μηνύματα φίλων:
"Φωταρα μακαρι να ηταν ψεμα .... καλο ταξιδι αδερφε μου ...."
"γτ ρε φιλε ? καλο ταξιδι ν προσεχεις και ν σαι μαγκας οπως ησουν και εκει πανω"
kalo ta3idi kolite se exo fotografia sto kinito mou den 8a se 3exasoume filaraki ...krima...
gt re seira>??? gt efiges toso nwris?? emas mas skeutikes pou meiname pisw?? na eisai kala ekei psila kai na mas prosexeis!

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΙΚΡΕ ΜOY ''ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ COMMANDO''!!
Καλο ταξίδι ρε σειρουλα μ
Καλο παραδεισο να εχεις και να ειναι ελαφρυ το χωμα που σε σκεπαζει... θα εισαι στις καρδιες μας..!!
Κατι τετοιες ωρες..κατι στιγμες σαν κι αυτες..τα λογια ειναι περιττα!καλο παραδεισο Φωτη!
Δεν μπορω να το πιστεψω...Καλο παράδεισο Φώτη μου..ο Θεός να αναπαυσει την ψυχη σου..θα σε θυμομαστε...κουραγιο και συλληπητηρια στην οικογένεια σου....


http://thebest.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook