Στο αεροδρόμιο του Σεντ Μπριό Αρμόρ προσγειώθηκε αργά το απόγευμα της Τρίτης η αποστολή του ΠΑΟΚ, ενόψει του παιχνιδιού της Πέμπτης με την Γκινγκάμπ (20:00), για την δεύτερη αγωνιστική των ομίλων του Europa league
Η αποστολή του ΠΑΟΚ έφτασε χωρίς προβλήματα στη γαλλική πόλη και από εκεί θα αναχωρήσει για το ξενοδοχείο όπου και θα καταλύσει.
Την Τετάρτη στις 19.00 ο Αγγελος Αναστασιάδης και ο Στέφανος Αθανασιάδης θα παραχωρήσουν συνέντευξη Τύπου, ενώ στις 19.30 θα πραγματοποιηθεί η προπόνηση του ΠΑΟΚ.
Θυμίζουμε πως ο "Δικέφαλος του Βορρά" έχει τρεις βαθμούς αφού στην πρώτη αγωνιστική κέρδισε εύκολα στην Τούμπα την Ντιναμό Μινσκ ενώ ο Γκινγκάμπ έχασε εκτός έδρας από την Φιορεντίνα και έτσι στην παρούσα φάση δεν έχει βαθμούς.
Άξιο αναφοράς, πως η “ασπρόμαυρη” αποστολή έτυχε θερμής υποδοχής από λίγους φίλους της ομάδας που βρέθηκαν στο Σεντ Μπριό Αρμόρ και με σημαίες και συνθήματα τόνωσαν ψυχολογικά παίκτες και προπονητές.
newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!