Στο αεροδρόμιο του Σεντ Μπριό Αρμόρ προσγειώθηκε αργά το απόγευμα της Τρίτης η αποστολή του ΠΑΟΚ, ενόψει του παιχνιδιού της Πέμπτης με την Γκινγκάμπ (20:00), για την δεύτερη αγωνιστική των ομίλων του Europa league
Η αποστολή του ΠΑΟΚ έφτασε χωρίς προβλήματα στη γαλλική πόλη και από εκεί θα αναχωρήσει για το ξενοδοχείο όπου και θα καταλύσει.
Την Τετάρτη στις 19.00 ο Αγγελος Αναστασιάδης και ο Στέφανος Αθανασιάδης θα παραχωρήσουν συνέντευξη Τύπου, ενώ στις 19.30 θα πραγματοποιηθεί η προπόνηση του ΠΑΟΚ.
Θυμίζουμε πως ο "Δικέφαλος του Βορρά" έχει τρεις βαθμούς αφού στην πρώτη αγωνιστική κέρδισε εύκολα στην Τούμπα την Ντιναμό Μινσκ ενώ ο Γκινγκάμπ έχασε εκτός έδρας από την Φιορεντίνα και έτσι στην παρούσα φάση δεν έχει βαθμούς.
Άξιο αναφοράς, πως η “ασπρόμαυρη” αποστολή έτυχε θερμής υποδοχής από λίγους φίλους της ομάδας που βρέθηκαν στο Σεντ Μπριό Αρμόρ και με σημαίες και συνθήματα τόνωσαν ψυχολογικά παίκτες και προπονητές.
newsit.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...