Στην κυκλοφορία δόθηκε ξανά ο δρόμος που ενώνει την Αιτωλοακαρνανία με την Ευρυτανία, αφού ολοκληρώθηκαν, σε σύντομο σχετικά χρόνο, οι εργασίες που εκτέλεσε η Π.Ε. Ευρυτανίας στα όρια των δυο νομών, στο σημείο που συχνά εμφανίζονται καλαισθητικά φαινόμενα και καθιζήσεις εδάφους.
Τα έργα που έγιναν μετά τα Αραποκέφαλα, αφορούσαν σε τσιμεντοενέσεις και άλλες παρεμβάσεις, που στόχο έχουν να αποτρέψουν πιθανά μεγάλα προβλήματα ενόψει του χειμώνα. Φυσικά έγινε και ασφαλτόστρωση του δρόμου.
agrinioreport.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...