Ήταν λίγο μετά τις 17:30 όταν άρχισε να ρίχνει ισχυρό χαλάζι στο Αγρίνιο. Ευτυχώς κράτησε λίγα λεπτά ή χαλαζόπτωση ενώ κάλυψε όλα τα ππάντα και όλα έμοιαζαν λες και είχε χιονίσει. Ας ελπίσουμε ότι δεν έχει δημιουργήσεικκάποιο πρόβλημα στις καλλιέργειες και ειδικά στα ελαιόδεντρα.
Πηγή φωτο :facebook Ελευθερία Γκερκη
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...

