Ξεκίνησε την προηγούμενη Κυριακή και καθιερώνεται η αποκομιδή απορριμμάτων στην πόλη του Μεσολογγίου.
Αυτό γίνεται προκειμένου να απαλυνθεί η άσχημη εικόνα με τους σωρούς σκουπιδιών και τους ξεχειλισμένους κάδους που πρόσβαλε την πόλη και προκαλούσε αρνητικά σχόλια από ντόπιους και επισκέπτες.
Όπως ανακοινώθηκε από το δήμο Μεσολογγίου, με απόφαση του δημάρχου Ν. Καραπάνου καθιερώνεται η υπερωριακή απασχόληση των υπαλλήλων προς ενίσχυση της προσπάθειας. Αξίζει να σημειωθεί πως και παλιότερα γινόταν παρόμοια προσπάθεια, αλλά με την παροχή ρεπό ως κίνητρο προς τους υπαλλήλους καθώς τα οικονομικά ήταν (και είναι) σε άσχημη κατάσταση.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...