Aργά το απόγευμα της Παρασκευής (25/10/2014) δύο ληστές εμφανίστηκαν έξω από κοσμηματοπωλείο στην Ερέτρια.
Οι δράστες είχαν οπλισμό και αμέσως πήγαν στην ιδιοκτήτρια. Με την απειλή βίας, πήραν χρυσαφικά και χρήματα και διέφυγαν στους κεντρικούς δρόμους της πόλης.
Στο σημείο βρέθηκαν οι άνδρες της ασφάλειας και ενώ πραγματοποιούνται έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.
Πηγή: eviazoom.gr
Οι δράστες είχαν οπλισμό και αμέσως πήγαν στην ιδιοκτήτρια. Με την απειλή βίας, πήραν χρυσαφικά και χρήματα και διέφυγαν στους κεντρικούς δρόμους της πόλης.
Στο σημείο βρέθηκαν οι άνδρες της ασφάλειας και ενώ πραγματοποιούνται έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.
Πηγή: eviazoom.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!