Έκανε όπισθεν στην εθνική και τον σκότωσε νταλίκα « aitoloakarnanianet

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Έκανε όπισθεν στην εθνική και τον σκότωσε νταλίκα

Έκανε όπισθεν στην εθνική και τον σκότωσε νταλίκα
Ένας νεκρός και τρεις τραυματίες, μεταξύ των οποίων και ένα εφτάχρονο αγοράκι, είναι ο απολογισμός τροχαίου που έγινε στο 403ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 68χρονος οδηγός του αυτοκίνητου, στο οποίο επέβαιναν η γυναίκα του, η κόρη του καθώς και ο 7χρονος εγγονός του, κινούνταν στην Εθνική Οδό, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς τη Θεσσαλονίκη.

Προς στιγμήν ο οδηγός έχασε την έξοδο για τον Πλαταμώνα και... έκανε όπισθεν!

Εκείνη τη στιγμή το ΙΧ συγκρούστηκε με τη νταλίκα και η σύγκρουση είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο 68χρονος, αλλά και να τραυματιστούν ελαφρά όλοι όσοι βρίσκονταν στο αυτοκίνητο. Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν για την παροχή πρώτων βοηθειών στο νοσοκομείο της Κατερίνης.

Μέχρι να απομακρυνθούν τα οχήματα από το οδόστρωμα, η κίνηση στο σημείο γινόταν με δυσκολία. Προανάκριση για το δυστύχημα κάνει η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων Πιερίας.
newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook