Αιτωλοακαρνανία:Συγχαρητήρια στους αστυνομικούς που συμμετείχαν στην σύλληψη των ληστών « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Αιτωλοακαρνανία:Συγχαρητήρια στους αστυνομικούς που συμμετείχαν στην σύλληψη των ληστών

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   3:40 μ.μ.  |  Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

epi-astynomiko-megaro-akarnanias
Με αφορμή την ένοπλη ληστεία που έγινε πρόσφατα στην Περιφέρεια του Αγρινίου Αιτωλοακαρνανίας, τη σύλληψη των ένοπλων και επικίνδυνων δραστών, μετά από καταδίωξη επί τουλάχιστον μιας (1) ώρας και ακτίνας πλέον των σαράντα (40) χιλιομέτρων, η Ένωση Αστυνομικών υπαλλήλων Ακαρνανίας, συγχαίρει με ανακοίνωση της «όλους τους συναδέλφους που με οιονδήποτε τρόπο συνέβαλαν σε αυτή την προσπάθεια.»

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει ακόμη:

«Ο άψογος συντονισμός των δυνάμεων από το κέντρο επιχειρήσεων της Δ.Α. Ακαρνανίας με τη συνεργασία όλων των Υπηρεσιών, ο επαγγελματισμός, η ψυχραιμία, η αυτοκυριαρχία και η αυτοθυσία που επέδειξαν όλοι οι συνάδελφοι σε συνδυασμό με την αναίμακτη σύλληψη των ένοπλων και επικίνδυνων δραστών, αποδεικνύουν το υψηλό αίσθημα ευθύνης όλων των συναδέλφων, άξια επιβράβευσης.

Η έξαρση της εγκληματικότητας δυστυχώς, δικαιώνει τις επισημάνσεις μας για τις ιδιαιτερότητες της περιοχής μας.

Αστυνόμευση χρειάζεται όχι μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα αλλά και στην περιφέρεια.

Το έγκλημα δεν κάνει εξαιρέσεις, δεν έχει γεωγραφικά όρια, είναι φαινόμενο που εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς.

Καλούμε τα μέλη μας να συνεχίσουν την προσπάθεια για καταπολέμηση της εγκληματικότητας, ώστε να εδραιωθεί το αίσθημα ασφάλειας όλων των πολιτών.
Καλούμε τη φυσική και πολιτική ηγεσία, αρωγούς του έργου μας, ώστε να καλυφθούν οι μεγάλες ελλείψεις που υπάρχουν σε έμψυχο δυναμικό και υλικοτεχνική υποδομή .

Αναμένουμε με αγωνία την άμεση αποκατάσταση όλων των αδικιών που αφορούν την Δ.Α. Ακαρνανίας, αλλά και την μισθολογική δικαίωσή μας.»

           
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...