Αγωνία για τον Μπιανκί μετά τον σοβάρο τραυματισμό. Βίντεο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Αγωνία για τον Μπιανκί μετά τον σοβάρο τραυματισμό. Βίντεο

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   6:00 π.μ.  |  Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Αγωνία για τον Μπιανκί μετά τον σοβάρο τραυματισμό. Βίντεο
Το Γκραν Πρι της Σουζούκα, στην Ιαπωνία, δεν είχε το τέλος που όλοι θα περίμεναν. 

Σαμπάνιες και πανηγυρισμοί δεν υπήρχαν καθώς η αγωνία για την κατάσταση του Μπιανκί ήταν έντονη.

Στον 47ο γύρο βγήκε για δεύτερη φορά στον αγώνα κόκκινη σημαία και αυτό ουσιαστικά σήμανε το τέλος.

Ο Γάλλος πιλότος της Μαρούσια έπεσε πάνω στον γερανό που είχε φτάσει στο σημείο που είχε εγκαταλείψει ο Σούτιλ.

Όλα ξεκίνησαν από την έξοδο που είχε ο Σούτιλ με τη Sauber. Ο γερανός που μπήκε για να απομακρύνει το μονοθέσιο έμελλε να είναι και αυτός που λίγο αργότερα και κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες (και υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας) θα έπεφτε πάνω του ο Μπιανκί.

Λίγο αργότερα μπήκε στην πίστα το ασθενοφόρο, ενώ υπήρξε έντονη αναστάτωση στα Paddoks. Η εικόνα άλλωστε της Marussia καρφωμένης κάτω από τον γερανό έκανε όσους παρακολουθούσαν από κοντά ή από τις τηλεοράσεις τους τις εξελίξεις να παγώσουν.

Ο Μπιανκί φαίνεται πως τραυματίστηκε σοβαρά καθώς επιστρατεύτηκε το ελικόπτερο για να γίνει η μεταφορά του στο νοσοκομείο.

Ωστόσο, δεν κατάφερε λόγω των καιρικών συνθηκών να απογειωθεί και τελικά ο Μπιανκί μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο.

Ο Ζιλ Μπιανκί μεταφέρθηκε αναίσθητος στο νοσοκομείο μετά τον σοβαρό τραυματισμό του και αυτήν την ώρα υποβάλλεται σε λεπτή χειρουργική επέμβαση στο κεφάλι σύμφωνα με την ανακοίνωση της FIA και στη συνέχεια θα μεταφερθεί σε μονάδα εντατικής θεραπείας.

Για την εξέλιξη της υγείας του θα ενημερώσει με νέα ανακοίνωση το νοσοκομείο.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ανακοίνωση ο νεαρός πιλότος φέρει πολλαπλά σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και η κατάσταση του κρίνεται πολύ σοβαρή.

Η γαλλική εφημερίδα Equipe ανέφερε σε δημοσίευμα της το απόγευμα της Κυριακής πως η επέμβαση ολοκληρώθηκε και πως ο Bianchi αναπνέει χωρίς μηχανική υποστήριξη, ωστόσο δεν έχει υπάρξει σχετικό επίσημο ανακοινωθέν.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της FIA:

«Στον 42ο γύρο ο Άντριαν Σούτιλ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε στις μπαριέρες στη στροφή εφτά. Οι αγωνοδίκες όρισαν καθεστώς κίτρινης σημαίας πριν τη στροφή για να ενημερώσουν τους πιλότους για το ατύχημα. Ένας γερανός βρέθηκε στο σημείο για να απομακρύνει το μονοθέσιο και να το μεταφέρει σε ένα ασφαλές μέρος.

Ενώ ήταν σε εξέλιξη, ο οδηγός του μονοθεσίου ‘17’, Ζιλ Μπιανκί, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, βγήκε εκτός πίστας και χτύπησε στον γερανό. Με το που οι άνθρωποι της πίστας διαπίστωσαν ότι ο πιλότος έχει τραυματιστεί, πήγε στο σημείο η ομάδα γιατρών, καθώς επίσης και το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στο σημείο πήγε και ασθενοφόρο. Έβγαλαν τον πιλότο από το μονοθέσιο, τον μετέφεραν στο ιατρικό κέντρο της πίστας και στη συνέχεια στο νοσοκομείο Mie General.

Η ακτινογραφία έδειξε ότι υποφέρει από πολλά σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση. Μετά από αυτό θα μεταφερθεί στη μονάδα εντατικής θεραπείας. Το νοσοκομείο θα ενημερώσει μόλις υπάρχουν πληροφορίες».

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...