Μεγαλεία… « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Μεγαλεία…

10736474_10152750173265985_605983684_oΣτην εποχή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (τρομάρα τους), στην επίσημη ιστοσελίδα του νοσοκομείου Αγρινίου φιγουράρει φαρδιά-πλατιά η φωτογραφία του παλαιού κτιρίου.  
Με άλλα λόγια, περισσότερο από ένα χρόνο μετά τη μεταφορά στο νέο κτίριο, οι «υπεύθυνοι» δεν βρήκαν δυο λεπτάκια χρόνο να αλλάξουν τουλάχιστον τη φωτογραφία…. Και τη διεύθυνση, μην το ψάξει και κανένας χριστιανός  από μακριά και πάει στην Κόκκαλη.
Τόσο πολυάσχολοι πια;;;
Κι αφού δεν είχαν σκοπό να το δουλέψουν, τι το ήθελαν το ρημάδι; Να μην κάνουμε τον κόπο, τώρα, να ρωτήσουμε πόσο μας κόστισε, …γιατί πολύ φοβόμαστε ότι θα εκνευριστούμε.
agriniorepoprt.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook