Δεν του βγήκε σε καλό ο καβγάς! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Δεν του βγήκε σε καλό ο καβγάς!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   3:20 π.μ.  |  Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Θεσσαλονίκη: Δεν του βγήκε σε καλό ο καβγάς!
Ο καβγάς οδήγησε στο νοσοκομείο έναν άνδρα, στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης.

Έως τώρα δεν έχουν γίνει γνωστοί ακόμα οι λόγοι για τους οποίους ο συγκεκριμένος άνδρας συνεπλάκη στη μέση του δρόμου, πιθανόν με κάποιο γνωστό του κα είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί.

Στο σημείο έσπευσε το ΕΚΑΒ, παρέλαβε τον τραυματία και τον μετέφερε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, όπου και θα δώσει κατάθεση στην αστυνομία για το συμβάν.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...