Τους έκανε μήνυση γιατί μόλις ξύπνησε από την επέμβαση φορούσε ροζ στρινκ! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Τους έκανε μήνυση γιατί μόλις ξύπνησε από την επέμβαση φορούσε ροζ στρινκ!



Aκούγεται τρελό αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό. Ένας 32χρονος άνδρας έκανε μήνυση σε γνωστό διαγνωστικό κέντρο στο Ντόβερ των Η.Π.Α γιατί μόλις συνήλθε από την αναισθησία που έκανε προκειμένου να υποβληθεί σε κολονοσκόπιση, συνειδητοποίησε ότι αντί για τα εσώρουχά του... φορούσε ένα ροζ γυναικείο στρινκ!

Τώρα ο 32χρόνος που στο παρελθόν εργαζόταν στο ίδιο διαγνωστικό κέντρο  ζητάει αποζημίωση για ψυχική οδύνη η οποία  συμφωνα με τους ισχυρισμούς του, τον έκανε να μην μπορεί να εργασθεί άρα να χάσει χρήματα. Όπως έγραψε μάλιστα site της περιοχής που έγινε το περιστατικό, η αποζημίωση που ζήτησε ο δικηγόρο.ς του είναι μεγάλη!.tlife.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook