Σε επιφυλακή για την κακοκαιρία η Πυροσβεστική και ο δήμος Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Σε επιφυλακή για την κακοκαιρία η Πυροσβεστική και ο δήμος Αγρινίου


Για την χθεσινή κακοκαιρία και τις περιπτώσεις που χρειάστηκαν να επέμβουν μίλησαν σήμερα στον ΑέραFm και τη «συνωμοσία του καλού» με τον Δημήτρη Παπαδάκη ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αγρινίου Χριστόφορος Μπόκας και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Αγρινίου Ανδρέας Καλαμπαλίκης.
Οι ισχυρές βροχοπτώσεις κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας προκάλεσαν αρκετά προβλήματα στο Αγρίνιο. Σύμφωνα με τον Διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αγρινίου Χριστόφορο Μπόκα χθες το βράδυ στο Αγρίνιο η Πυροσβεστική άντλησε ύδατα σε 33 περιπτώσεις, κυρίως στον αστικό ιστό του Αγρινίου, ενώ κλήθηκε και για την κοπή 8 δένδρων που έπεσαν. Ακόμη επενέβη και για τρεις απεγκλωβισμούς από οχήματα ( μια περίπτωση στο Λιγοβίτσι). Ακόμη στο δήμο Αγρινίου σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο υπάρχει σύσκεψη για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκλήθηκαν, ενώ θα δοθεί και έμφαση στις κακοτεχνίες που υπάρχουν στον περιμετρικό δρόμο λίγο μετά την έξοδο του τούνελ, όπου σε κάθε κακοκαιρία η βροχή φέρνει μεγάλους όγκους λάσπης.
Από την πλευρά της πάντως η Πυροσβεστική καλεί τους πολίτες πρέπει να δρουν προληπτικά σε τέτοιες περιπτώσεις, θέτοντας σε λειτουργία τα αντλητικά μηχανήματα που πολλοί έχουν στην κατοχή τους, αλλά και με το να καθαρίζουν τα φρεάτια που βρίσκονται έξω από αυτά.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook