
Μηχανήματα της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Δήμου Ξηρομέρου πήγαν σήμερα πρωί πρωί στο Αγράμπελο για να καθαρίσουν τους αγροτικούς δρόμους που έκλεισαν προχθές με την νεροποντή.
Τα χωματουργικά μηχανήματα καθαρίζουν το οδόστρωμα που είναι γεμάτο χώματα, λάσπες, πέτρες και κλαριά.
Ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Αγραμπέλου Δημήτριος Τάγκας ήταν εκεί παρών στο χωριό και μας έστειλε Φώτο με τα μηχανήματα την ώρα που καθαρίζουν και τόνισε:
"Καλημέρα όλη μέρα από το πανέμορφο Αγράμπελο. Πιάσαμε δουλειά σήμερα πρωί πρωί με την βοήθεια της Περιφέρειας και του Δήμου Ξηρομέρου φυσικά.
Απο το πρωί επιχειρούμε να ανοίξουμε και να καθαρίσουμε ξανά το δρόμο ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που προέκυψαν από την νεροποντή"..........




| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...