Πυρκαγιά ξέσπασε λίγο μετά τις 11:00 το πρωί της Πέμπτη 2 Οκτωβρίου στη περιοχή του Πούντου μέσα σε καλαμιές. ένα πυροσβεστικό όχημα της Π.Υ. Ναυπάκτου έφτασε στο σημείο και την έθεσε άμεσα υπό έλεγχο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!