Πυρκαγιά ξέσπασε λίγο μετά τις 11:00 το πρωί της Πέμπτη 2 Οκτωβρίου στη περιοχή του Πούντου μέσα σε καλαμιές. ένα πυροσβεστικό όχημα της Π.Υ. Ναυπάκτου έφτασε στο σημείο και την έθεσε άμεσα υπό έλεγχο.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|