Γυναικολόγος του νοσοκομείου "Άγιος Δημήτριος" της Θεσσαλονίκης συνελήφθη, κατηγορούμενος ότι έλαβε "φακελάκι" ύψους 50 ευρώ από ασθενή.
Η σύλληψή του έγινε, ύστερα από επιχείρηση των "Αδιάφθορων" της ΕΛ.ΑΣ.
Ο γυναικολόγος θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!