Δήλωναν περισσότερα παιδιά για να παίρνουν επιδόματα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Δήλωναν περισσότερα παιδιά για να παίρνουν επιδόματα

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   5:16 π.μ.  |  Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Δήλωναν περισσότερα παιδιά για να παίρνουν επιδόματα
Για 28 ολόκληρα χρόνια κράτησε η απάτη εφτά ζευγαριών ρομά από το Βόλο, τα οποία από το 1986 έως σήμερα είχαν καταφέρει να εισπράξουν ποσό ύψους 211.232,34 ευρώ, ως οικογενειακά επιδόματα, δηλώνοντας μεγαλύτερο αριθμό παιδιών, απ' όσα πραγματικά είχαν.

Σε βάρος των 14 ατόμων, ηλικίας από 32 έως 61 ετών, σχηματίστηκε δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της απάτης και της υφαρπαγής ψευδούς βεβαίωσης.

Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βόλου.

Προανάκριση διενήργησε η τοπική Υποδιεύθυνση Ασφάλειας, ενώ η έρευνα συνεχίζεται για τον εντοπισμό και τυχόν άλλων δραστών για παρόμοια αδικήματα.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...