Ηλικιωμένος έφερε τον πανικό στην Θεσσαλονίκη! « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Ηλικιωμένος έφερε τον πανικό στην Θεσσαλονίκη!

Ηλικιωμένος έφερε τον πανικό στην Θεσσαλονίκη!
Πανικός επικράτησε το μεσημέρι της Τετάρτης, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όταν ηλικιωμένος τηλεφώνησε στο ΕΚΑΒ κι ανέφερε ότι τον χτύπησε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, στην οδό Μητροπόλεως.

Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρο και άνδρες της ομάδας Ζ, οι οποίοι όμως διαπίστωσαν ότι δεν είχε συμβεί κάτι σοβαρό.

Ειδικότερα, φαίνεται πως την ώρα που ο ηλικιωμένος κατέβαινε από ταξί, ένα λεωφορείο το οποίο περνούσε από τον δρόμο, πέρασε ξυστά και τον χτύπησε ελαφρά στο χέρι. Ο ίδιος τρόμαξε και κάλεσε την αστυνομία και το Κέντρο Άμεσης Βοήθειας, ωστόσο, όπως προέκυψε, είναι μια χαρά στην υγεία του.
madata.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook