Η ατάκα της Στεφανίδου που θα συζητηθεί: "Ναι τελικά..."!!! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Η ατάκα της Στεφανίδου που θα συζητηθεί: "Ναι τελικά..."!!!

Η ατάκα της Στεφανίδου που θα συζητηθεί:




Τι είπε στην έναρξη της εκπομπής της «Μία» η Τατιάνα Στεφανίδου, που θα συζητηθεί;





Η παρουσιάστρια είπε χαρακτηριστικά πως τόσα χρόνια καθόταν σε έναν καναπέ και έκανε μόνη της εκπομπή τώρα όμως είναι με μία ωραία παρέα και δεν δίστασε να πει on air « Πως ναι τελικά περνάω και εγώ καλά στην τηλεόραση»













gossip-tv

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook