Τι είπε στην έναρξη της εκπομπής της «Μία» η Τατιάνα Στεφανίδου, που θα συζητηθεί;
Η παρουσιάστρια είπε χαρακτηριστικά πως τόσα χρόνια καθόταν σε έναν καναπέ και έκανε μόνη της εκπομπή τώρα όμως είναι με μία ωραία παρέα και δεν δίστασε να πει on air « Πως ναι τελικά περνάω και εγώ καλά στην τηλεόραση»
gossip-tv
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!