Όρκος νίκης! Έτοιμος για το “διπλό” ο Ολυμπιακός « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Όρκος νίκης! Έτοιμος για το “διπλό” ο Ολυμπιακός

στις   2:00 μ.μ.  |  Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014





Οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους για την αναμέτρηση με την Μάλμε, για την δεύτερη αγωνιστική των ομίλων του Champions League. Αποφασισμένοι οι Πειραιώτες για το "διπλό", οι οποίοι έδωσαν όρκο νίκης!


Η τελευταία προπόνηση του Ολυμπιακού πριν την αναμέτρηση με τη Μάλμε, για τη δεύτερη αγωνιστική του UEFA Champions League, διεξήχθη στο γήπεδο της Σουηδικής ομάδας, το βράδυ της Τρίτης.

Αγωνιστικά προβλήματα δεν υπήρξαν και το πρόγραμμα περιελάμβανε δουλειά επάνω στην τακτική. Έγινε και δίτερμα στα 3/4 του γηπέδου, με τον κ. Μίτσελ να τεστάρει ξανά επί χόρτου τις ιδέες του για την αυριανή αναμέτρηση.

Άξιο αναφοράς, πως οι παίκτες του Ολυμπιακού μαζεύτηκαν στο γήπεδο της σουηδικής ομάδας αγκαλιασμένοι και έδωσαν υπόσχεση πως θα κάνουν το παν για να πετύχουν το στόχο τους στην αυριανή κρίσιμη αναμέτρηση και να δώσουν έτσι... απάντηση σε όσους τους αμφισβητούν.

Θυμίζουμε πως την αποστολή των “ερυθρόλευκων” αποτελούν οι: Χουτεσιώτης, Μέγιερι, Ρομπέρτο, Αμπιντάλ, Αφελάι, Αυλωνίτης, Μποτία, Μπουχαλάκης, Διαμαντάκος, Ντομίνγκεζ, Ντουρμάζ, Ελαμπντελαουί, Φορτούνης, Γιαννούλης, Κασάμι, Μανιάτης, Μαζουάκου, Μιλιβόγεβιτς, Μήτρογλου, Εντινγκά, Σαλίνο, Βέργος, Βούρος.




newsit.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...