Ανεστάλη η προγραμματισμένη για την Τετάρτη τετράωρη στάση εργασίας των σωματείων εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς. Ως εκ τούτου, κανονικά θα κινηθούν ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, μετρό και τραμ.
Πηγή: www.skai.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|