Ο "τάφος των δύο βασιλέων": Βρέθηκε νέο σημαντικό εύρημα - Δείτε που το ανακάλυψαν « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Ο "τάφος των δύο βασιλέων": Βρέθηκε νέο σημαντικό εύρημα - Δείτε που το ανακάλυψαν

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   9:17 μ.μ.  |  Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014


Τάφο της αρχαϊκής περιόδου έφεραν στο φως ανασκαφές που πραγματοποιήθηκαν στην... περιοχή των Κάτω Πολεμιδιών στη Λεμεσό. Το σημαντικό αρχαιολογικό εύρημα εντοπίστηκε στη διάρκεια εργασιών του Συμβουλίου Αποχετεύσεων Λεμεσού, στις 8 Σεπτεμβρίου ενώ οι ανασκαφές, που απεκάλυψαν το περιεχόμενο του, άρχισαν στις 9 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώθηκαν στις 12 του ίδιου μήνα.

Ο τάφος βρίσκεται σε μεγάλο βάθος και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις δεν έχει συληθεί. Εντός του βρέθηκαν οι σκελετοί περίπου 15 ανθρώπων, πήλινα και γυάλινα αγγεία καθώς επίσης κτερίσματα και διάφορα προσωπικά αντικείμενα των νεκρών.

Οι αρχαιολόγοι εκτιμούν ότι ο τάφος ανήκει στην αρχαϊκή περίοδο, ωστόσο επαναχρησιμοποιήθηκε στη ρωμαϊκή περίοδο. Οι πλημμύρες από τις βροχές φαίνεται πως είναι η αιτία για τη μετακίνησή των ευρημάτων και των οστών από την αρχική τους θέση.

Ο τάφος κρίνεται ως σημαντικό αρχαιολογικό εύρημα, καθώς βοηθάει στον καθορισμό των ορίων ανάμεσα στα βασίλεια Αμαθούντας και Κουρίου που βρίσκονταν στην περιοχή, ενώ αναμένεται να ρίξει φως στο κατά πόσον υπήρχαν και άλλοι οικισμοί γύρω από τα δύο βασίλεια.
tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...