Μετά την ισχυρή χαλαζόπτωση στο Αγρίνιο βγήκε και ο ήλιος και έτσι ένα πανέμορφο ουράνιο τόξο απόλαυσαν σήμερα το απόγευμα οι Αγρινιωτες. Τα σύννεφα άρχισαν να φεύγουν αλλά όχι για πολύ γιατί η κακοκαιρία θα συνεχιστεί ενώ ο καιρός θα αρχίζει να βελτιώνεται από το Σάββατο.
Δείτε φωτο :
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook