Το Αγρίνιο μετά την χαλαζόπτωση. (φωτο) « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Το Αγρίνιο μετά την χαλαζόπτωση. (φωτο)



Μετά την ισχυρή χαλαζόπτωση  στο Αγρίνιο  βγήκε και ο ήλιος και έτσι ένα πανέμορφο ουράνιο τόξο απόλαυσαν σήμερα  το απόγευμα οι Αγρινιωτες. Τα σύννεφα άρχισαν να φεύγουν αλλά όχι για πολύ γιατί η κακοκαιρία θα συνεχιστεί  ενώ ο καιρός θα αρχίζει να βελτιώνεται από το Σάββατο.
Δείτε φωτο :




loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook