«Νομίζω πως θα είμαι πολύ καλός μπαμπάς» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

«Νομίζω πως θα είμαι πολύ καλός μπαμπάς»

Κατηγορία SHOWBIZ στις   12:30 π.μ.  |  Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

 










 Ο Γρηγόρης Πετράκος δεν δίνει συχνά συνεντεύξεις καθώς προτιμά να μιλάει μέσα από την δουλειά του. Ωστόσο, ο γνωστός τραγουδιστής παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «ΕΓΩ!Weekly» και μίλησε, μεταξύ άλλων, για την σύντροφό του Θεοφανία Παπαθωμά, τον καρπό του έρωτά τους που θα έρθει στη ζωή σε λίγους μήνες, ενώ αποκάλυψε το φύλο του μωρού αλλά και το αν σκοπεύουν να ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας.
Σύντομα ο τραγουδιστής θα γίνει μπαμπάς. Το ήθελε; «Φυσικά. Δεν έτυχε. Το ήξερα από πολύ μικρός πως θα μου συμβεί», είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε «Το πατρικό φίλτρο των αντρών είναι διαφορετικό από το μητρικό και ενεργοποιείται αλλιώς. Πάντα ήξερα ότι θα γνωρίσω κάποια στιγμή μία γυναίκα η οποία θα μου το ξυπνήσει. Έτσι και έγινε», είπε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής.

Όσο για το αν ήξερε από την αρχή ότι η ηθοποιός θα γίνει η μητέρα των παιδιών του, ο ίδιος δήλωσε «Το ήξερα από τον πρώτο μήνα», ενώ το ενδεχόμενο να ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας, τόνισε «Δεν το έχουμε συζητήσει».

Αναφορικά με το φύλο του μωρού, αποκάλυψε «Θα είναι κορίτσι! Ήθελα πάρα πολύ να είναι κορίτσι», σημειώνοντας ότι θα έρθει στη ζωή στις αρχές Φεβρουαρίου.

Τέλος, για το αν έχει άγχος που θα γίνει μπαμπάς, επεσήμανε «Νομίζω ότι θα είμαι πολύ καλός μπαμπάς. Έχω μεγαλώσει με πολύ καλούς γονείς. Έχω καλό παράδειγμα. Όπως μεγαλώνω, βλέπω τους γονείς μου μέσα μου».


http://www.real.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...