Εισβολή ληστών σε σπίτι που μένουν δυο γυναίκες στη Θεσσαλονίκη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Εισβολή ληστών σε σπίτι που μένουν δυο γυναίκες στη Θεσσαλονίκη

στις   10:30 π.μ.  |  Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014


Άνοιξαν με τροχό το χρηματοκιβώτιο
Ώρες αγωνίας έζησαν ξημερώματα Δευτέρας στη Θεσσαλονίκη δυο γυναίκες.

Όπως έγινε γνωστό, άγνωστοι δράστες, παραβιάζοντας παράθυρο, εισέβαλαν στη μονοκατοικία, στην οποία διαμένουν γυναίκες, ηλικίας 55 και 67 ετών και αφαίρεσαν άγνωστο χρηματικό ποσό.

Στη συνέχεια με τη χρήση ηλεκτρικού τροχού διέρρηξαν χρηματοκιβώτιο και αφαίρεσαν από το εσωτερικό του 40 χρυσές λίρες και διάφορα τιμαλφή.

Στη συνέχεια διέφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση πριν φτάσουν στο σημείο αστυνομικές δυνάμεις.

newsbeast.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...