Πολιτικοί, Υψηλόβαθμοι δημόσιοι λειτουργοί και αστυνομικοί στο πελατολόγιο παράνομου οίκου ανοχής « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Πολιτικοί, Υψηλόβαθμοι δημόσιοι λειτουργοί και αστυνομικοί στο πελατολόγιο παράνομου οίκου ανοχής

Πολιτικοί, Υψηλόβαθμοι δημόσιοι λειτουργοί και αστυνομικοί στο πελατολόγιο παράνομου οίκου ανοχής
- Ο Δικηγόρος κατηγορούμενου, Μάριος Γεωργίου απειλεί να βγάλει ονόματα αν δεν απαλλαχθή ο πελάτης του
- Ανώτερα στελέχη της Νομικής Υπηρεσίας, βαριά πολιτικά ονόματα και αξιωματικοί της αστυνομίας στο πελατολόγειο
- Από τις 17 ξένες ιερόδουλες οι 16 έχουν αποχωρήσει από το έδαφος της Κυπριακής Δημοκρατίας...
- Η υπόθεση του οίκου ανοχής στην Παλόδεια, βόμβα στα θεμέλια κρατικών υπηρεσιών
- Μ. Γεωργίου προς Πρόεδρο Δημοκρατίας: Γραφειοκρατία...ποιά γραφειοκρατία, σε χρόνο μηδέν πήρε τις άδειες ο "Ναός"
- Οι διευκρινιστικές δηλώσεις του Δικηγόρου προς τον Δημοσιογράφο Παύλο Μυλωνά

Ο Δικηγόρος ενός εκ των κατηγορουμένων απειλεί να βγάλει στην φόρα βαρύγδουπα ονόματα σε περίπτωση εκδίκασης της υπόθεσης του πελάτη του και προειδοποιεί για τι περιπτώσεις ακριβώς ομιλεί, αλλάζοντας τα μέχρι τώρα δεδομένα της υπόθεσης.

Στον αυτοσχέδιο οίκο ανοχής περιδιάβαιναν ανώτερα στελέχη της Νομικής Υπηρεσία, αξιωματικοί της Αστυνομίας, μεγαλοπαράγοντες πολιτικών κομμάτων, καθώς και επιφανή μέλη του επιχειρηματικού κόσμου. Μάλιστα ο κ. Γεωργίου απηύθυνε την προειδοποίησή του με επιστολή και προς τον Γενικό Εισαγγελέα.

Μάλιστα, σε δηλώσεις του προς τον δημοσιογράφο Πάυλο Μυλωνά και στην εκπομπή του "ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ", διευκρίνισε ότι ναι μεν δεν υπάρχουν βουλευτές και υπουργοί στους θαμώνες του "Ναού της Αφροδίτης", ωστόσο, μεγαλοστελέχη κομμάτων της Λεμεσού ήταν τακτικοί πελάτες, σύμφωνα με τον κ. Γεωργίου, ο οποίος μάλιστα επιφυλάχθηκε για να μελετήσει περαιτέρω τους φακέλους του και τις πληροφορίες για τα εμπλεκόμενα πρόσωπα, ενώ για την εμπλοκή στελεχών της Νομικής Υπηρεσίας και την ευνοϊκή μεταχείριση στην αδειοδότηση του "Ναού", ανέφερε ότι όλα αυτά βρίσκονται κατατεθημένα στον φάκελο της υπόθεσης.

Παράλληλα, από την εκπομπή 'ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ' απηύθυνε ο δικηγόρος πρόσκληση η αστυνομία να εξετάσει συγκεκριμένο φωτογραφικό και μαγνητοσκοπημένο υλικό από τον "Ναό" απ' όπου θα εξαχθούν συγκεκριμένα συμπεράσματα για συγκεκριμένα πρόσωπα.

Σε παρέμβασή του στην εκπομπή, ο Εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας, Ανδρέας Αγγελίδης, ανέφερε ότι ας δώσει, ειδικά για τους αξιωματικούς της αστυνομίας, ο, τι έχει σε υλικό στην κατοχή του ο δικηγόρος κ. Γεωργίου, προσθέτοντας ότι αναφορικά με συγκεκριμένες παραμέτρους της υπόθεσης δεν είναι αρμόδιος να απαντήσει, αλλά αρμοδιότητα έχει το δικαστήριο.

Ωστόσο, πηγές μέσα από την Νομική Υπηρεσία, όπως γράφεται και στο σημερινό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας 'ΠΟΛΙΤΗΣ' του διαμηνύουν "Ούτε να το σκέφτεται...", χωρίς να διευκρινίζουν τι ακριβώς εννοούν.

Παράλληλα, αναφέρεται ότι η υπόθεση είναι δύσκολο να προχωρήσει, καθώς οι 16 από τις 17 κοπέλες "ιέρειες" του ναού της Αφροδίτης έχουν ήδη αποχωρήσει από το έδαφος της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Μάλιστα στην επιστολή - προειδοποίηση προς τον Γενικό Εισαγγελέα, Κώστα Κληρίδη γίνεται και περιγραφική αναφορά των κρατικών αξιωματούχων, κυρίως από την Λεμεσό που σύχναζαν στον "Ναό της Αφροδίτης". Αναφέρεται σε 4 αξιωματικούς της αστυνομίας, ανώτερα στελέχη της Νομικής Υπηρεσίας τα οποία επίσης φωτογραφίζονται, καθώς και κάποιοι επώνυμοι κομματικοί παράγοντες της πόλης.

Μάλιστα, για τα συγκεκριμένα άτομα αναφέρει ότι από την στιγμή που κάποιες από τις κοπέλες διαγνώστηκαν ως φορείς υπατήτιδας και ακόμα μίας ως φορέα του ιού HIV (AIDS), οι συγκεκριμένοι απείχαν από κάθε σεξουαλική δραστηριότητα, μέχρι να διαπιστωθεί μέσω ιατρικών εξετάσεων αν έχουν και οι ίδιοι μολυνθεί.

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥ...

"Ο πελάτης μου είναι ένας γύφτος από την Μολδαβία που εργαζόταν εκεί ως οδηγός, με μισθό 800 ευρώ το μήνα...". Ουσιαστικά ο κ. Γεωργίου ισχυρίζεται ότι ο πελάτης του είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης στην υπόθεση αυτή και ότι η εμπλοκή του στην υπόθεση ουσιαστικά είναι ελάχιστη ως και μηδαμινή.

Παράλληλα, αναφέρει στον Γενικό Εισαγγελέα, ότι δεν θα ήθελε να εξωθηθεί, "μόνο και μόνο από ευαισθησία και υψηλή αίσθηση του καθήκοντος", να αποκαλύψει τα ηχηρά αυτά ονόματα, προτείνοντας ως αντάλλαγμα την αναστολή της ποινικής δίωξης του πελάτη του.

ΕΥΘΕΙΕΣ ΒΟΛΕΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΡΟΣ ΠτΔ: Γραφειοκρατία, ποιά γραφειοκρατία;

Με σαφώς ειρωνική διάθεση, ο δικηγόρος κ. Γεωργίου αναφερόμενος στις δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας για εκτεταμένα φαινόμενα γραφειοκρατίας στο Δημόσιο είπε ότι μάλλον ο Πρόεδρος δεν έχει δίκιο, καθώς ο αμαρτωλός "Ναός της Αφροδίτης" 4.000 τ.μ. και κόστους 3,5 εκατ. ευρώ και που εξασφάλισε μόλις εντός 45 ημερών πολεοδομική άδεια και μέσα σε 2 μήνες άδεια λειτουργίας από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού.

Από τα πυρά του κ. Γεωργίου δεν γλιτώνει η αστυνομία, αφού της καταλογίζει ότι από τους 24 συλληφθέντες, κρατήθηκαν μόνο οι 17.

Εκ παραλλήλου, ο δικηγόρος τα βάζει και με τους υπόλοιπους χειρισμούς γύρω από την υπόθεση, καθώς από τις 17 αλλοδαπές που εργάζονταν εκεί οι 16 έχουν αποχωρήσει από την Κύπρο, με παραμένουσα μια κοπέλα από το Μαρόκο η οποία δούλευε μια μόνο ημέρα.

Μάλιστα, Ρωσίδα υπήκοος η οποία εργαζόταν ως ιερόδουλη, παρά το γεγονός ότι ήθελε να καταθέσει πρώτη ως μάρτυρας κατηγορίας, εντούτοις, η κατηγορούσα αρχή την παρέκαμψε παρουσιάζοντας ως πρώτο μάρτυρα κατηγορίας τον ανακριτή της υπόθεσης. Κατόπιν τούτου και με τον χρόνο να κυλά εις βάρος των οικονομικών και προσωπικών δεδομένων της κοπέλας, αυτή αποφάσισε να αποχωρήσει από την Κύπρο.
www.newsit.com.cy
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook