Έχτισε την μάνα της στο μπαλκόνι « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Έχτισε την μάνα της στο μπαλκόνι

Μεσσηνία: Έχτισε την μάνα της στο μπαλκόνι


Μία τραγική ιστορία αποκαλύπτεται σταδιακά στη Μεσσηνία.

Το κουβάρι αυτής της απίστευτης υπόθεσης άρχισε να ξετυλίγεται από την Παρασκευή το βράδυ, όταν μία 58χρονη, που σύμφωνα με πληροφορίες αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα έκανε απόπειρα αυτοκτονίας και νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο της Καλαμάτας.

Η γυναίκα, μεταφέρθηκε εγκαίρως στο νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου οι γιατροί πρόλαβαν και την κράτησαν στη ζωή, ενώ από σήμερα το πρωί μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται στην ψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου.

Εν τω μεταξύ, οι περίοικοι, κατά την έρευνα των αστυνομικών που πήγαν στο χωριό με αφορμή την απόπειρα αυτοκτονίας, δήλωσαν ότι έχουν μήνες να δουν την ηλικιωμένη μητέρα της 58χρονης -και συγκεκριμένα από τον Αύγουστο.

Οι αστυνομικοί, ρώτησαν την 58χρονη για την τύχη της μητέρας της και τους είπε ότι την έχει σε ίδρυμα. Από την έρευνα που ακολούθησε η ηλικιωμένη δεν εντοπίστηκε σε κανένα ίδρυμα της περιοχής, με αποτέλεσμα να συνεχιστεί η αστυνομική έρευνα.

Έτσι, κατά την αυτοψία που πραγματοποιήθηκε, το απόγευμα της Κυριακής, στο σπίτι των δύο γυναικών στη Μεγάλη Μαντινεία, οι γείτονες ανέφεραν στους αστυνομικούς ότι, πρόσφατα, οικοδομήθηκε μια μικρή αποθήκη κάτω από το μπαλκόνι του σπιτιού και ερευνώντας εκεί, εντόπισαν νεκρή και σε κατάσταση αποσύνθεσης την 85χρονη μητέρα της 58χρονης ψυχοπαθούς, τυλιγμένη με πολλά σεντόνια.
Σήμερα η σωρός της ηλικιωμένης γυναίκας μεταφέρθηκε στην Κόρινθο όπου θα εξεταστεί από τον Ιατροδικαστή Νικόλαο Κωτακίδη , ο οποίος και θα απαντήσεις αν ο θάνατος της , οφείλεται σε παθολογικά αίτια ή σε κάτι άλλο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook