Οι επιδρομές στα κοιμητήρια για την κλοπή των μπρούτζινων χειρολαβών απ’ τα μνήματα, δεν είναι προνόμιο του Αγρινίου. Στο Αίγιο, όμως, …έγιναν συλλήψεις.
Πιο συγκεκριμένα, συνελήφθησαν χθες δύο ημεδαποί άνδρες ηλικίας 42 και 34 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε – κακουργηματικού χαρακτήρα – δικογραφία για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών κατά συναυτουργία, παράνομη κατοχή και λειτουργία φορητού πομποδέκτη και αντίσταση.
Ειδικότερα, συστήθηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αιγίου, ειδική ομάδα, με σκοπό τον εντοπισμό και τη σύλληψη δραστών, που αφαιρούσαν από το Δημοτικό Κοιμητήριο του Αιγίου, από μνημεία, μπρούντζο, κατά τον τελευταίο μήνα.
Και η ειδική αυτή ομάδα, συνέλαβε επ΄αυτοφώρω τους δύο δράστες, να αφαιρούν μπρούτζινες χειρολαβές από μνημείο του Δημοτικού Κοιμητηρίου Αιγίου.
Μήπως, λοιπόν, να γίνει κι εδώ κάποια στιγμή μια ανάλογη «ειδική ομάδα» και να πιάσει επιτέλους εκείνους που δεν σέβονται ούτε τους νεκρούς;
Υπενθυμίζουμε ότι στο κοιμητήριο του Αγρινίου υπάρχουν πολλά κρούσματα. Στο agrinioreport.com αναδείξαμε προ μηνών το θέμα και επανήλθαμε αργότερα, αφού οι κλοπές και οι βανδαλισμοί συνεχίζονταν Και περιμέναμε κάτι περισσότερο… Ακόμη περιμένουμε, δηλαδή…
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...