«Ευτυχώς δεν πρόλαβα να γίνω μαϊντανός» « aitoloakarnanianet

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

«Ευτυχώς δεν πρόλαβα να γίνω μαϊντανός»



Μέχρι στιγμής έχει κάνει μερικές δουλειές, αλλά όπως είπε ο ίδιος έχει ακόμα δρόμο μπροστά του, αφού βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο. «Στην Αμερική το «τσάμπα» δεν υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια. Βέβαια δεν βγάζεις εκατομμύρια», εξήγησε στο Εγώ και συνέχισε για τον Μάνο Γαβρά που έχει πει ότι παίρνει 40.000 δολάρια για κάθε επεισόδιο στο «Glee». «Τέλειο, το βρίσκω καταπληκτικό» και συνέχισε: «Βρίσκομαι ακόμα σε πειραματικό στάδιο. Είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος που όταν βλέπω «βάλτο» μπροστά μου, φεύγω. Δεν μου αρέσει να νιώθω ότι επαναλαμβάνομαι. Δεν ήθελα να είμαι άλλος ένας ηθοποιός που βγάζει χρήματα, τον γνωρίζει ο κόσμος και κάνει το ένα σίριαλ μετά το άλλο. Ευτυχώς δεν πρόλαβα να γίνω μαϊντανός».




Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook