Βαφτίστηκε, …αλλά δεν έχει όνομα! Απίστευτη ταλαιπωρία για την εγγραφή παιδιού στο ληξιαρχείο.
Τι άλλο θα δούμε, δεν ξέρουμε… Το ότι η γραφειοκρατία και ο υδροκεφαλισμός των αρμοδίων υπηρεσιών σ’ ετούτη τη χώρα είναι καταστάσεις ακατανίκητες, το γνωρίζουμε όλοι.
Το βιώνουμε, άλλωστε, στο πετσί μας από την ημέρα που θα γεννηθούμε μέχρι την ώρα που θα εγκαταλείψουμε τον μάταιο τούτο κόσμο.
Αυτό, όμως, που συνέβη με οικογένεια στο Αγρίνιο, που δεν μπορεί να εγγράψει το παιδί στο ληξιαρχείο, …παραείναι υπερβολικό.
Η ιστορία, πολύ συνοπτικά, έχει ως εξής:
Tο κοριτσάκι γεννήθηκε στην Πάτρα. Βιάστηκε να βγει και προκειμένου να αποφευχθούν πιθανές επιπλοκές ο τοκετός έγινε στη γειτονική πόλη, όπου δεν υπάρχει κάτι άλλο που να συνδέει την οικογένεια μαζί της.
Μετά τον πρόωρο τοκετό, οι ευτυχείς γονείς επέστρεψαν στο σπίτι τους. Κι όταν πήγαν να δηλώσουν το παιδί στο ληξιαρχείο, πληροφορήθηκαν ότι δεν μπορούν να το κάνουν, διότι γεννήθηκε στην Πάτρα, άρα θα πρέπει εκεί να δηλωθεί. Βέβαια, δεν είναι εύκολο για μια φτωχή οικογένεια να μετακινηθεί ξανά και ξανά στην Αχαϊκή πρωτεύουσα. Όταν, λίγο αργότερα, το παιδί βαφτίστηκε, στην Αγία Ελεούσα, τους είπαν ότι αφού η βάφτιση έγινε στη Δ.Ε. Αιτωλικού, θα γίνει και η εγγραφή στο ληξιαρχείο του Δήμου Μεσολογγίου.
Ούτε κι εκεί, όμως, μπόρεσαν οι γονείς να κάνουν κάτι.
Έτσι, ενώ το κοριτσάκι έχει βαφτιστεί κανονικά και παρ’ ότι έχουν περάσει μήνες από τότε, για το επίσημο κράτος δεν έχει όνομα. Είναι απλά ένα «θήλυ»…!
http://agrinioreport.com/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...