«Είναι θαύμα που ζούμε», λέει η Όλγα Κολοζάκη
Μέσα σε λίγα λεπτά καταστράφηκε ο κόπος μια ζωής για την οικογένεια Κολοζάκη, της οποίας το σπίτι στο Μεσολόγγι κάηκε ολοσχερώς πριν από λίγες ημέρες.
Το συμβάν έχει σοκάρει την οικογένεια και τα δυο μικρά παιδιά της, το ένα εκ των οποίων κινδύνευσε άμεσα μαζί με τη μητέρα του και μια φίλη της που εκείνη την ώρα βρισκόταν για επίσκεψη στο σπίτι. Η κα Όλγα Κολοζάκη δεν ξεχνά ούτε λεπτό την περιπέτεια που έζησε όλη η οικογένεια, αλλά δοξάζει το Θεό που κατάφεραν να βγουν όλοι ζωντανοί, μέσα από το φλεγόμενο σπίτι. Εκείνο το πρωινό η κα Όλγα καθόταν μαζί με τη φίλη της στην πίσω βεράντα του σπιτιού, όπου έπαιζε και ο μικρός της γιός. Κάποια στιγμή ο μικρός θέλησε νερό και μπήκε στο σπίτι για να πιει. Η μητέρα του τον ακολούθησε και τότε βρέθηκε μπροστά στην πύρινη λαίλαπα, που, όπως λέει, είχε ξεκινήσει από το ταβάνι της αποθήκης. Εκείνη την ώρα ένα φλεγόμενο ξύλο από την οροφή έπεσε στο κεφάλι της και πήραν φωτιά τα μαλλιά της, καθώς και του μικρού παιδιού, που είχε προλάβει να πάρει στην αγκαλιά της για να βγουν έξω. Προσπάθησε με τα χέρια της να σβήσει τα μαλλιά του παιδιού και τα δικά της παθαίνοντας κάποια εγκαύματα στο χέρι, που, ευτυχώς, ήταν πολύ μικρότερα από το κακό που συνέβη στη συνέχεια.
Όπως λέει η κα Όλγα ενοικιάζοντας το συγκεκριμένο σπίτι από τις πρώτες κιόλας ημέρες είχε παρατηρήσει ότι κατά τη διάρκεια των βροχοπτώσεων έμπαινε νερό στο ταβάνι. Είχε ειδοποιήσει τον ιδιοκτήτη, ο οποίος επισκέφτηκε το σπίτι αλλά δεν έκανε κάποια επισκευή. Για το λόγο αυτό η οικογένεια είχε αναζητήσει άλλο σπίτι, το οποίο και βρήκε και αφού ήρθε σε συμφωνία με τον ιδιοκτήτη είχε αποφασίσει τις επόμενες ημέρες να μετακομίσει. Δυστυχώς όμως δεν πρόλαβε!...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 23/10 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...