Από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία ένα αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του στην Πάτρα και προσέκρουσε σε δύο κολόνες.
Συγκεκριμένα το όχημα κινείτο στην οδό Κανακάρη, γύρω στις 8 το πρωί όταν ξέφυγε από τον δρόμο και άρχισε να χτυπά στο πλάι.
Ο οδηγός είχε υποστεί σοκ όπως και οι άλλοι δύο επιβαίνοντες, ενώ και οι τρεις έχουν μεταφερθεί με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο.
Πηγή : patrastimes.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!