Θλίψη για το βρέφος που κατέληξε κατά τη διακομιδή του σε νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Θλίψη για το βρέφος που κατέληξε κατά τη διακομιδή του σε νοσοκομείο

Κως: Θλίψη για το βρέφος που κατέληξε κατά τη διακομιδή του σε νοσοκομείο
Μεγάλη θλίψη έχει προκαλέσει η τραγική κατάληξη βρέφους ενός έτους και κάτι μηνών κατά τη μεταφορά του με ΕΚΑΒ σε κεντρικό νοσοκομείο σήμερα το πρωί.Το μικρό αγοράκι δεν είχε παρουσιάσει κάποια σοβαρά προβλήματα το προηγούμενο διάστημα.
Η διακομιδή του σε κεντρικό νοσοκομείο σήμερα το πρωί, κρίθηκε απαραίτητη από τον παιδίατρο που το εξέτασε λόγω πυρετού και αναπνευστικών προβλημάτων, αλλά δυστυχώς κατέληξε κατά την διάρκεια της διακομιδής.
Για τα ακριβή αίτια θανάτου θα διενεργηθεί νεκροψία-νεκροτομή.
Πηγή: aegeanews.gr



loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook